TOPOLA DEO PROJEKTA PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA SRBIJE FRANCUSKOM TRŽIŠTU

НАСЛОВНА / Naslovna strana / TOPOLA DEO PROJEKTA PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA SRBIJE FRANCUSKOM TRŽIŠTU

 

Promocija turističkih destinacija Srbije: Beograd, Topola sa Oplencem, Aranđelovac i Zlatibor.

Oblast u kojoj se projekat realizuje: Promocija turističkih destinacija Srbije.

Teritorija na kojoj se projekat realizuje: Beograd, Topola i Aranđelovac i Zlatibor.

,,Posle tri decenije sve vise francuskih turista u Srbiji” – najeminentniji francuski turisticki mediji u poseti našoj zemlji.

Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle godine, na temu: ,,Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija, Udruženje ,,Ja volim Francusku” i Turistička organizacija ,,Oplenac” Topola nastavljaju sa promocijom Srbije na trzištu Francuske.

Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo zbog velikog interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivo utiču na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.

Slađana Novaković je glavni inicijator obnove međunarodne turističke saradnje između naše dve zemlje.

Po završenoj konferenciji, Udruženje “ Ja volim Francusku” , na osnovu sprovedenih istraživanja zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji – poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem, pre svega Topole sa Oplencem kao i Aranđelovca i Zlatibora.

Tim povodom, a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje, Udruženje ,,Ja volim Francusku “organizuje posetu šest francuskih najeminentnijih turističko-ekonomskih medija Srbiji.

Francuski medijski predstavnici borave u našoj zemlji od 22/09-25/09 2019, I prilikom te posete upoznaće se sa znamenitostima i kulturnom baštinom.

Mediji koji dolaze u Srbiju su:

Promocijom Beograda, Topole, Aranđelovca i Zlatibora kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.

Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.

Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije .

 

JOŠ ČLANAKA…


57. OPLENAČKA BERBA I SABOR IZVORNOG NARODNOG STVARALAŠTVA U TOPOLI
Turistička ponuda Topole i Oplenca – Frankfurtske vesti – DIJASPORA – informativni portal
Lepše od Pariza  – Vizitorski centar Topola, domaćinstvo Moka, Ovsište
Oplenačka berba 2019 – Emisija Volim Srbiju
Onlajn panel diskusija ,,Mogućnosti oporavka turističke privrede u Srbiji u uslovima pandemije KOVID 19″
STRATEGIJSKI MARKETING PLAN TURIZMA SRBIJE ZA PERIOD 2019-2024
ORGANIZOVANE GRUPE PENZIONERA IZ AUSTRIJE U POSETI SRBIJI
Kuhinja moga kraja, sedma sezona
1 2 3