Промоција туристичких дестинација Србије: Београд, Топола са Опленцем, Аранђеловац и Златибор.
Област у којој се пројекат реализује: Промоција туристичких дестинација Србије.
Територија на којој се пројекат реализује: Београд, Топола и Аранђеловац и Златибор.
,,После три деценије све висе француских туриста у Србији” – најеминентнији француски туристицки медији у посети нашој земљи.
После успешно реализоване велике међународне конференције у Београду, 20. априла прошле године, на тему: ,,Презентовање туристичких производа и потенцијала Србије француском туристичком тржишту” којој је присуствовао значајан број утицајних француских тур-оператера и представника француских еминентних медија, Удружење ,,Ја волим Француску” и Туристичка организација ,,Опленац” Топола настављају са промоцијом Србије на трзишту Француске.
Уједно, то је био, након пуних 27 година, повратак француских тур-оператера Србији и њеној туристичкој понуди, проистеклој управо због великог интереса француских туриста ка нашој земљи, која се манифестује преко најпознатијих француских агенција специјализованих не само за индивидуалне туристичке понуде, већ и групна путовања.
Поновно успостављање снажне туристичке сарадње, према речима Слађане Новаковић, председнице Удружења “Ја волим Француску”, несумљиво утичу на свеукупно побољшање односа две земље, укључујући не само туристички и културни сегмент, већ и економске билатералне односе.
Слађана Новаковић је главни иницијатор обнове међународне туристичке сарадње између наше две земље.
По завршеној конференцији, Удружење “ Ја волим Француску” , на основу спроведених истраживања закључује да су преференције француских туриста у Србији – посета Београду и упознавање са културним и природним наслеђем, пре свега Тополе са Опленцем као и Аранђеловца и Златибора.
Тим поводом, а у складу са комплетном ревитализацијом туристичке сарадње, Удружење ,,Ја волим Француску “организује посету шест француских најеминентнијих туристичко-економских медија Србији.
Француски медијски представници бораве у нашој земљи од 22/09-25/09 2019, И приликом те посете упознаће се са знаменитостима и културном баштином.
Медији који долазе у Србију су:
- -„Tour Mag“-https://www.tourmag.com/– turisticko-ekonomski medij br 1 u Francuskoj
- -„Quotidien du tourisme“ http://www.quotidiendutourisme.com/
- – Magazine „La Provence“ https://www.laprovence.com/region
- – Magazine „Proces Alimentaire“ http://www.processalimentaire.com/
- – Magazine „Prestige““ et Sante“ http://www.magazineprestige.com/
- – Magazine „Infosvin“ http://infosvin.eu/
Промоцијом Београда, Тополе, Аранђеловца и Златибора као најпожељнијих дестинација Србије француском туристичком тржишту, туристичку понуду Србије ћемо на најефикаснији начин (писањем о српским туристичким дестинацијама у најчитанијим штампаним медијима), промовисати на тржишту Француске.
Овај циљ је директно повезан са циљевима Стратегије развоја туризма Србије 2016-2025 који се односе на повећање броја долазака и ноћења страних туриста и повећање девизног прилива од туризма.
Пројекат се реализује уз подршку Министарства туризма Републике Србије .