СТРАТЕГИЈСКИ МАРКЕТИНГ ПЛАН ТУРИЗМА СРБИЈЕ ЗА ПЕРИОД 2019-2024

НАСЛОВНА / Насловна страна / СТРАТЕГИЈСКИ МАРКЕТИНГ ПЛАН ТУРИЗМА СРБИЈЕ ЗА ПЕРИОД 2019-2024

Туристичка организација ,, Опленац,, је 28. априла 2020. учествовала на онлајн радионици у вези израде маркетинг плана као једна од 18 приоритетних туристичких дестинација у Србији.

Основне информације о онлине радионици:

Документ „Стратегијски маркетинг план туризма Србије за период 2019-2024“ представља стратешки оквир управљања маркетингом Србије као туристичке дестинације.

Документ треба да буде припремљен у складу са Законом о туризму Републике Србије и усаглашен са усвојеном Стратегијом развоја туризма Републике Србије за период 2016 – 2025.

Општи циљ Стратегијског маркетинг плана туризма Србије је да дефинише ресурсе и атракције земље и да их постави у заокружени, функционални и одржив систем за интегралну промоцију и  комерцијализацију, као и да доведе до креирања међународно конкурентних туристичких производа и раста укупне економије туризма Републике Србије на дужи рок.

Приступ изради документа је партиципативан и обухвата консултативни процес са Туристичком организацијом Србије, представницима регионалних туристичких организација, представницима локалних туристичких организација, хотелијерима, агенцијама, организаторима догађаја, маркетиншким и креативним агенцијама, музејима и другим атракцијама на територији Републике Србије.
Модератори онлине радионице Симон Брадлеy, ванредни професор на Неw Yорк Университy. Бивши потпредседник Висит Бритаин (Национална туристичка организација Велике Британије) и бивши потпредседник авио компаније Виргин Атлантиц.

Поље експертизе: маркетинг туристичке дестинације, маркетинг производа, брендирање и дигиталне платформе промоције. др Милан Ћулић, председник УО Центра за истраживања и студије туризма и међународни експерт Програма Уједињених нација за развој у Србији, Малдивима, Краљевини Јордан и Црној Гори.

Поље експертизе: стратешки развој туристичке дестинације. др Сања Божић, доцент на Департману за географију, туризам и хотелијерство Универзитета у Новом Саду.

Поље експертизе: маркетинг туристичке дестинације. мр Немања Миленковић, директор Фондације 2021 – Нови Сад, Европска престоница културе. Поље експертизе: развој брендова са посебним акцентом на брендирање дестинације.

ЈОШ ЧЛАНАКА…


57. ОПЛЕНАЧКА БЕРБА И САБОР ИЗВОРНОГ НАРОДНОГ СТВАРАЛАШТВА У ТОПОЛИ
Лепше од Париза – Домаћинство Јовановић
Лепше од Париза – Капетанови виногради
Туристичка понуда Тополе и Опленца – Франкфуртске вести – ДИЈАСПОРА – информативни портал
Лепше од Париза  – Визиторски центар Топола, домаћинство Мока, Овсиште
Опленачка берба 2019 –  Емисија Волим Србију
Онлајн панел дискусија ,,Могућности опоравка туристичке привреде у Србији у условима пандемије КОВИД 19″
СТРАТЕГИЈСКИ МАРКЕТИНГ ПЛАН ТУРИЗМА СРБИЈЕ ЗА ПЕРИОД 2019-2024
1 2 12