Туристичка организација ,, Опленац,, је 28. априла 2020. учествовала на онлајн радионици у вези израде маркетинг плана као једна од 18 приоритетних туристичких дестинација у Србији.
Основне информације о онлине радионици:
Документ „Стратегијски маркетинг план туризма Србије за период 2019-2024“ представља стратешки оквир управљања маркетингом Србије као туристичке дестинације.
Документ треба да буде припремљен у складу са Законом о туризму Републике Србије и усаглашен са усвојеном Стратегијом развоја туризма Републике Србије за период 2016 – 2025.
Општи циљ Стратегијског маркетинг плана туризма Србије је да дефинише ресурсе и атракције земље и да их постави у заокружени, функционални и одржив систем за интегралну промоцију и комерцијализацију, као и да доведе до креирања међународно конкурентних туристичких производа и раста укупне економије туризма Републике Србије на дужи рок.
Приступ изради документа је партиципативан и обухвата консултативни процес са Туристичком организацијом Србије, представницима регионалних туристичких организација, представницима локалних туристичких организација, хотелијерима, агенцијама, организаторима догађаја, маркетиншким и креативним агенцијама, музејима и другим атракцијама на територији Републике Србије.
Модератори онлине радионице Симон Брадлеy, ванредни професор на Неw Yорк Университy. Бивши потпредседник Висит Бритаин (Национална туристичка организација Велике Британије) и бивши потпредседник авио компаније Виргин Атлантиц.
Поље експертизе: маркетинг туристичке дестинације, маркетинг производа, брендирање и дигиталне платформе промоције. др Милан Ћулић, председник УО Центра за истраживања и студије туризма и међународни експерт Програма Уједињених нација за развој у Србији, Малдивима, Краљевини Јордан и Црној Гори.
Поље експертизе: стратешки развој туристичке дестинације. др Сања Божић, доцент на Департману за географију, туризам и хотелијерство Универзитета у Новом Саду.
Поље експертизе: маркетинг туристичке дестинације. мр Немања Миленковић, директор Фондације 2021 – Нови Сад, Европска престоница културе. Поље експертизе: развој брендова са посебним акцентом на брендирање дестинације.